• ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

    ΠΩΣ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΣΩΣΤΑ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ AYURVEDA


    Για να κρατήσετε τα tridosha (Vata-Pitta-Kapfa) σε μια κατάσταση ισορροπίας με υγιή πέψη και τον μεταβολισμό (agnι) σε σωστή σειρά, η Ayurveda συνιστά μια συγκεκριμένη καθημερινή ρουτίνα - (ήμερα) και (συμπεριφορά). 

    Τα διάφορα στάδια σε αυτή την καθημερινή ρουτίνα, επηρεάζονται οπό τις ιδιαιτερότητες του prakruti σας. 

    Δεδομένου ότι τα βιολογικά ρολόγια μας φυσικά συντονισμένα με την ανατολή και τη δύση του ήλιου, είναι προφανώς καλύτερο για μας να ξυπνάνε στην ανατολή του ηλίου σε τέλεια αρμονία με το φυσικό ρολόι μας. Στην ιδανική περίπτωση να αφήσουμε το σώμα να απολαύσει τις θετικές ενέργειες των ακτίνων του ήλιου και να φορτιστεί για όλη την ημέρα. 

    Πίνοντας ένα-δυο ποτήρια ζεστό νερό (καθαρό) βοηθά να ξεπλύνετε όλες τις τοξίνες που συσσωρεύονται όλη τη νύχτα στο σώμα. Το τελευταίο μέρος της νύχτας που κυβερνάται από vata περιλαμβάνει τη διαδικασία της αποβολής.
     Είναι η καλύτερη στιγμή για την εξάλειψη των αποβλήτων φυσικά του σώματος. Η σωστή αποβολή, επίσης, βοηθαει να αφαιρέστε το kapha που φυσικά συσσωρεύεται κατά την διάρκεια της νύχτας. 
     Αφόδευση άπαξ ή δις ημερησίως είναι καλύτερη λύση, κατά προτίμηση όχι αμέσως μετά από ένα γεύμα. Ωστόσο ούρηση οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας είναι εντάξει. Εξετάστε την εξάλειψη κάθε πρωί και αν παρατηρήσετε τυχόν ανωμαλίες που δείχνει κακή πέψη, πηγαίνετε σε μια γρήγορη αφόδευση. Θα επιτρέψει το σώμα για να ξεκουραστεί και να διορθώσει το πεπτικό σύστημα πριν από τις ενώσεις διαταραχής. 

    Ποτέ μην καταστείλετε τη φυσική σωματική εξάλειψη, την πείνα, τη δίψα, τον ύπνο, το φτέρνισμα το χασμουρητό, τον έμετο, εκσπερμάτιση, τον ιδρώτα τα δάκρυα κ.α. δεδομένου ότι αυτό θα οδηγήσει σε δυσφορία ακόμη και ασθένεια. 

    Καθαριότητα

     Προσεκτικό πλύσιμο του προσώπου, το στόμα, τα μάτια, τη μύτη και τα άκρα. Καλύτερα γίνετε με καθαρό νερό που συνοδεύεται από το βούρτσισμα των δοντιών (θα πρέπει να επαναλαμβάνεται μετά από κάθε γεύμα), αφαιρούμε το τοξικό επίχρισμα από τη γλώσσα μας (πολύ βασικό), περιστασιακά γαργάρες με θαλασσινό νερό μια πρέζα turmeric για να κρατήσει τα ούλα, το στόμα και το λαιμό υγιή. 

    Σωστός καθαρισμός των αυτιών, μύτης, και το πλύσιμο στα μάτια με ζεστό νερό. Κρατήστε τα μαλλιά σας στολισμένα, τα νύχια κομμένα, και να φοράτε καθαρά ρούχα. Μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε τα αρώματα με μέτρο, ( τα φυσικά ομως και οχι τα χημικα). 

    Άσκηση

     Είτε παθητική ή ενεργή με μασάζ αερόμπικ ή και τα δύο, διαφορετικά asana γιόγκα και τακτική άσκηση αυξάνει την αντοχή του σώματος και την αντίσταση στις ασθένειες, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα, αποφεύγοντας όλα τα κανάλια, προωθώντας την καλή κυκλοφορία ταυ αίματος, καθαρές κινήσεις ταυ εντέρου και την καύση του λίπους. 

    Η άσκηση τακτικά μπορεί να μειώσει το άγχος. Ανάλογα με την ηλικία σας και τον τύπο σώματος, συνιστάται ότι οι kapha μπορουν να κάνουν βαριές ασκήσεις. Οι Pitha θα πρέπει να κάνετε την άσκηση με μέτρο και οι vata που πρέπει να κάνουν γιόγκα, και όχι ασκήσεις αεροβικής γυμναστικής. Ποτέ μην ασκείτε τον εαυτό σας περισσότερο από το ήμισυ της παραγωγικής ικανότητας σας κατά τη διάρκεια ασθένειας,η αμέσως μετά από ένα γεύμα. πάντα κάνουμε ρυθμική αναπνοή κατά την άσκηση. Το Κολύμπι, το περπάτημα, το τρέξιμο, το ποδήλατο, ακόμα και τα γέλια είναι εξαιρετικές εναλλακτικές επιλογές. 

    Μασάζ Άyurveda συνιστά μασάζ για κάθε άτομο - ένα τακτικό αυτομασάζ με φυτικά έλαια είναι συνήθως επαρκής, αλλά πρέπει να συμπληρωθεί με επαγγελματικό μασάζ κατά καιρούς. Το μασάζ κάνει το δέρμα λείο, ελέγχει την vata με τη μείωση του κρύου, την ξηρότητα, τραχύς και ασταθής συνθήκες του δέρματος, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, ενθαρρύνει την ταχύτερη απομάκρυνση των μεταβολικών αποβλήτων και χαλαρώνει το σώμα. Ακολουθήστε την κανονική κατεύθυνση της ανάπτυξης των μαλλιών, χρησιμοποιήστε μια μικρή επιπλέον δοση με λάδι στα ζωτικά μέρη του σώματος, μασάζ στα τριχωτό της κεφαλής τουλάχιστον σε εβδομαδιαία βάση και τα πέλματα των ποδιών σας, αν σε σύντομο χρονικό διάστημα θα ελεγα... 

    Αυτοσυγκέντρωση 

    Ιδανικό για την πειθάρχηση του μυαλού, αφαιρώντας το άγχος και την ένταση, το καλύτερο είναι η γιόγκα αλλά και ο διαλογισμός, ικανοποιεί την πείνα του μυαλού, όταν γίνει σωστά τρέφει τον εγκέφαλο και ηρεμεί την ψυχή. Ελέγχοντας τις σκέψεις και τις επιθυμίες είναι το κλειδί για τη μακροζωία και την καλή υγεία. Ο διαλογισμός πρέπει να είναι ειλικρινής, εγκάρδιος και να αντανακλά προς τα μέσα. Ο απλούστερος και πιο υγιεινός τρόπος για διαλογισμό είναι εστιάζοντας στις χρυσές ακτίνες ταυ ήλιου. Ρουτίνας πράξεις διαλογισμός η yoga ως ασπίδα ενάντια σε αποσταθεροποιητικές επιδράσεις , προώθηση της αυτο-αξίας, είστε σε έλεγχο του εαυτού σας με ήρεμα και σταθερό νου, αυτή η κατάσταση του νου μπορεί εύκολα να βελτιώσει την γενική υγεία σας και την προοπτική της ζωής. 

     Ενδύματα

     Ρούχα είναι η θωράκιση μας από τις ακραίες θερμοκρασίες, επίσης τείνουν να αντικατοπτρίζουν την ιδιοσυγκρασία του ατόμου σε μια κοινωνία που είναι προβολή του πλούτου και εικόνας από αυτό που φοράμε. 
    Στην ιδανική περίπτωση τα ρούχα πρέπει να είναι πάντα φωτεινά  και ευάερα, κατά προτίμηση από φυσικές ίνες όπως βαμβάκι, μαλλί, κάνναβη, ή μετάξι (το καλύτερο). Να φοράτε πάντα καθαρά ρούχα, και ποτέ δεν φορούμε τα ρούχα απο τους άλλους. 
    Η Αyurveda πιστεύει ότι η ενέργεια μεταφέρεται στο σώμα μέσω του στέμματος του κεφαλιού και τις εξόδους από τα πέλματα των ποδιών''.
     Έτσι, σύμφωνα με την Αγιουρβέδα, αποφεύγετε να φοράτε υποδήματα άλλου, προσπαθήστε και να μην φοράτε τα παπούτσια στο σπίτι, και να περπατάτε ξυπόλητοι όποτε είναι δυνατόν. Ξύλινα σανδάλια είναι πιο υγιεινά όπως και τα δερμάτινα άλλα ποτέ τα πλαστικά. 

     Εργασία 

    Δεδομένου ότι η εργασία καταναλώνει περίπου το ένα τρίτο της ζωής με την επιτυχία ή την αποτυχία στο επάγγελμά σας που επηρεάζουν την αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση, είναι σημαντικό το γεγονός ότι η φύση της εργασίας που θα επιλέξετε να εκτελέσετε να ταιριάζει καλά με το prakriti σας (Σωματοτυπος -ιδιοσυγκρασία) . 

     Vata άνθρωποι αγαπούν την εργασία που απαιτεί ξαφνικές εκρήξεις έντονης ενέργειας. Αλλά τείνει να τους εξαντλήσει επίσης. Έτσι, για να το ισορροπήσει, θα πρέπει να είναι σε θέσεις εργασίας ρουτίνας λίγο επαναλαμβανόμενες. Ένα σπίτι με χαλαρωτικό περιβάλλον εργασίας θα είναι κατάλληλο για να εξομαλύνει τις τραχιές άκρες τους. Vata άνθρωποι χρειάζονται επαρκή χρόνο ανάπαυσης, ειδικά τα απογεύματα. Οι ιδανικές θέσεις εργασίας για Vata είναι καλό να έχουν αρκετό ενθουσιασμό, για να κρατήσει το ενδιαφέρον τους και την επαρκή ρουτίνα για την αποφυγή ανισορροπιών. Pitha άνθρωποι είναι πολύ πρακτικοί στο να ειναι διαχειριστές, αλλά δεν είναι πρωτότυποι στοχαστές. Από τη φύση επιθετικοί και στους εαυτούς τους, ρεαλιστές που βλέπουν τα πάντα ως ένα διαγωνισμό που πρέπει να κερδηθεί. Επιμένοντας για να είναι στην πρώτη γραμμή όλων των δραστηριοτήτων, αρέσουν τόσο πολύ την εργασία, δεδομένου ότι μπορούν να καταναλώνονται στην τέλεια λειτουργία του σώματός τους όλη την ώρα.

     Δεν αρέσουν καθυστερήσεις και εμπόδια στα σχέδιά τους, και πρέπει να προσπαθούν σοβαρά στο να είναι δίκαιοι και να κρατούν επαγγελματική και ιδιωτική ζωή ξεχωριστά. Θα πρέπει να αποφεύγουν εργασίες που είναι σωματικά ερεθιστικές και που περιλαμβάνουν θερμότητα (όπως συγκόλληση ή χύτευση μετάλλων λόγω της agni). 

    Θα πρέπει να έχουν επαρκή και ιδανική πρόκληση για να τους κρατήσει χωρίς το άγχος του έντονου ανταγωνισμού. Kapha άνθρωποι έχουν έμφυτη σταθερότητα και ισορροπία. Kapha άνθρωποι πρέπει να εξασφαλίσουν κάποια μορφή φυσικής δραστηριότητας με την εργασία ή ψυχαγωγία. Είναι αργοί το πρωί, ο ανταγωνισμός είναι καλό για αυτούς.. 

    Επιλογή των Pet 

    Τα κατοικίδια ζώα είναι συχνά μια επέκταση της προσωπικότητας του ιδιοκτήτη τους. Το κατοικίδιο ζώαοθα πρέπει να επιλεγεί  προσεκτικά ώστε να έχουν μια θεραπευτική επίδραση στις doshas ανισορροπίες. Του Vata πάει μαζί περίφημα με τα σκυλιά, καθώς είναι αξιαγάπητα, ανοιχτόκαρδα, καθησυχαστικά και σταθεροποιούν στο κρύο. 

    Η γάτα είναι για τους Pitha. Οι Kapha με τη σειρά τους προτιμούν τα πουλιά. Για κάποιους τα μεγάλα σκυλιά μπορεί να αποδειχθούν ευεργετικά δεδομένου ότι τα σκυλιά θα τους ενθαρρύνουν να ασκηθούν μαζί. Επιλογή των συνεργατών Δυστυχώς, δύο άτομα από παρόμοιες διατάξεις είναι πιθανόν να έχουν τα ίδια ελαττώματα πάρα πολύ. Η επιλογή του σωστού συνεργάτη θα τους τονώσει και θα τους εμπνεύσει για να εξελιχθούν σε ένα καλύτερο άτομο . 

    Ύπνος

     Μια κατάσταση της σωματικής αδράνειας με την ψυχική χαλάρωση, ο ύπνος προάγει τη σωστή ανάπτυξη του εαυτού. Νύχτα είναι η φυσική φορά στον ύπνο και το μεσημέρι δεν πρέπει να είναι περισσότερο από 15 με 30 λεπτά με εξαίρεση τα πολύ μικρά, πολύ μεγάλα, πολύ αδύναμα, άρρωστα, τραυματισμένα ή εξαντλημένα άτομα. Αποφύγετε έχοντας ένα πλήρες γεύμα λίγο πριν πάτε για ύπνο. 

    Ο ύπνος στη δεξιά πλευρά είναι ο πιο ξεκούραστος. Ύπνος, στα αριστερά, βοηθά στην διαδικασία της πέψης και αυξάνει το ενδιαφέρον στα τρόφιμα, και το σεξ. Ο ύπνος στην πλάτη ή στο στομάχι ενθαρρύνει την ασθένεια. Ο ύπνος με το στέμμα του κεφαλιού προς την ανατολή και τα πόδια στα δυτικά προωθεί την καλύτερη στάση του ύπνου, Αλλά το αντίθετο θα είναι σίγουρα ασθένεια ή και θάνατος. 

    Ένα γρήγορο ντους ή το πλύσιμο των χεριών, των ποδιών και προσώπου λίγο πριν πάτε για ύπνο βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου. Ένα ελάχιστο από 6 έως 8 ώρες του ύπνου ημερησίως είναι απαραίτητο.
      
     Κωνσταντίνος Μπλιώνης
    AyurThassos
    • ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ Blogger
    • ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ Facebook

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: ΠΩΣ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΣΩΣΤΑ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ AYURVEDA Rating: 5 Reviewed By: Βοτανολογικά
    Scroll to Top