• ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

    Τεχνικές για την ανακούφιση του στρες.




    Λίγο στρες και ένταση είναι χρήσιμα για να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους σας και μπορεί να αποτελέσουν έμπνευση για δημιουργική δουλειά.

    Αν είστε υπερβολικά χαλαρωμένοι η υλοποίηση των στόχων σας μπορεί να είναι δύσκολη υπόθεση. Εντούτοις το υπερβολικό στρες είναι ένα κοινό παράπονο στις μέρες μας και ;oταν μας κατακλύζει χρειαζόμαστε κάποιες τεχνικές χαλάρωσης.

    Το στρες ξεκινά από το νου και τα συναισθήματα, αλλά πολύ γρήγορα περνά στο σώμα κάνοντας τους μυς να τεντώσουν, την αναπνοή να γίνει πιο ρηχή, δημιουργώντας πονοκεφάλους, αϋπνία και απώλεια όρεξης.

    Όταν έχει πλέον ενσωματωθεί στον οργανισμό, το στρες πρέπει να απελευθερωθεί τόσο σωματικά όσο και συναισθηματικά και διανοητικά. Αποφύγετε την υπερβολική χρήση οινοπνευματωδών ποτών και καφεΐνης. Μπορεί βραχυπρόθεσμα να δίνουν την εντύπωση ότι βοηθούν, στρεσάρουν όμως περισσότερο το σώμα.

    Χρήσιμες λύσεις.

    Το μασάζ είναι ο καλύτερος τρόπος απελευθέρωσης της σωματικής έντασης. Ένα τακτικό μασάζ σε ολόκληρο το σώμα με το κατάλληλο αιθέριο έλαιο απελευθερώνει το σωματικό στρες, ηρεμεί το νου και τα συναισθήματα και με τον τρόπο αυτό προλαμβάνει την επανεμφάνιση του στρες πολύ σύντομα.

    Το μασάζ στον ίδιο σας τον εαυτό μπορεί επίσης να είναι πολύ ευεργετικό. Εστιάστε στους ώμους, στον αυχένα και στο στέρνο, και αν το στρες σας προκαλεί πονοκέφαλο κάντε μασάζ στο δέρμα της κεφαλής σας.

    Επιλέξτε αιθέρια έλαια όπως η λεβάντα, το δεντρολίβανο, η μαντζουράνα και το ρωμαϊκό χαμομήλι. Χρησιμοποιήστε έλαια ηρεμιστικά που βοηθούν στην ηρεμία του νου, όπως το περγαμόντο, το νέρολι, το τριαντάφυλλο Otto, την βενζόη, τη σάλβια, το γιασεμί, το μελισσόχορτο και το σανταλόξυλο.

    Κάτι άλλο που βοηθά, είναι το μπάνιο με ηρεμιστικά αιθέρια έλαια.

    Χρησιμοποιήστε λιβάνι για να σας βοηθήσει να παίρνετε πιο βαθιές αναπνοές. Το γεράνι είναι εξόχως εξισορροπητικό, έτσι αν πρέπει να δραστηριοποιηθείτε μετά το μπάνιο θα συνεχίσετε να έχετε την απαραίτητη ενέργεια. Το θυμάρι είναι καλό για την κόπωση και την εξάντληση, βοηθά στην αναζωογόνηση και την ενδυνάμωση του νου και του σώματος και ενεργοποιεί την όρεξη.

    Ένα ενδεικτικό δείγμα για ανακούφιση από το στρες είναι:

    Μπάνιο: 2 σταγόνες ρωμαϊκό χαμομήλι

                   2 σταγόνες μαντζουράνα
                   4 νέρολι

    Πηγές Βιβλιογραφία
    SHIRLEY PRICE-Practical Aromatherapy σελ. 139
    GILL FARELL HALLS-Aromatherapy Bible



    • ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ Blogger
    • ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ Facebook
    Item Reviewed: Τεχνικές για την ανακούφιση του στρες. Rating: 5 Reviewed By: botanologika.gr
    Scroll to Top