ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΣΧΟΝΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΗ




ΠΡΩΙΝΟ:
  1. ένα φλιτζάνι ζεστό νερό με 1 μεγάλη  κουταλιά της σούπας χυμό αλόης και μέλι,  και μετά από 10-15 λεπτά χυμό μισού λεμονιού.
  1. ένα μπολάκι με   φυτικό γάλα, νιφάδες κεχριού, φύτρο και πίτουρο σταριού, αποξηραμένα μούρα γκότζι έχουν (καροτενοειδή), λίγους ξηρούς καρπούς ( μείγμα κολοκυθόσπορου, καρυδιών, φουντουκιών) και μισή μεζούρα πρωτείνη  από κολοκυθόσπορο
  2. ένα φλιτζάνι αφέψημα τσουκνίδας
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ

4 καρύδια βραζιλίας, ένα ξινόμηλο και ½ κεσεδάκι κεφίρ και  5 πυρήνες βερίκοκκου

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

Ένα μεγάλο πιάτο με ατμόβραστο μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανο ή λαχανάκια με λίγο ελαιόλαδο ή άλλη πράσινη σαλάτα λαχανικών
Μια μέτρια μερίδα σαρδέλλα  ψητή, ή  σολομό ψητό με ελαιόλαδο- κολοκυθέλαιο  και μυρωδικά
Ένα μέτριο κρίθινο παξιμαδάκι
5 πυρήνες βερίκοκκου

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ

Ένα μικρό γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, φύτρο σταριού, κολοκυθόσπορο και φρέσκο ρόδι ή άλλο κόκκινο φρούτο-μούρο

ΒΡΑΔΙΝΟ
Μια μικρή σαλάτα λαχανικών ωμών ή βρασμένων, μισή μεζούρα πρωτείνη  από κολοκυθόσπορο και ένα φλιτζάνι τσάι( πράσινομαζύ με  τσουκνίδα)