Οι τροφές που χτίζουν γερούς, χωρίς λίπος, μύες




Έρευνες του Πανεπιστημίου του Κονέκτικατ πάνω σε θέματα άσκησης και διατροφής, βρήκαν τι είναι αυτό που χρειάζεται ο κάθε μυς.

Οκτώ τρόφιμα βρίσκονται στη λίστα με τα απαραίτητα:

Καφές- Σου δίνει περισσότερη ενέργεια και θεωρείται χωνευτικό ρόφημα

Ελαιόλαδο- Τα μονοακόρεστα λιπαρά στο ελαιόλαδο βοηθούν τους μυς να διατηρηθούν ακόμη και αν δεν γυμνάζεσαι τόσο συστηματικά.

Νερό- Το 80% των μυών μας αποτελούνται από νερό

Αμύγδαλα- Είναι μια πηγή ενέργειας αποτελούμενη από πρωτεΐνη. Μόλις 1/4 του φλιτζανιού αμύγδαλα περιέχει περίπου 8 γραμμάρια πρωτεΐνης -2 γραμμάρια περισσότερα από το αβγό

Μπριζόλα- Είναι γεμάτη με βιταμίνη Β12, ψευδάργυρο και σίδηρο - τα οποία είναι σημαντικά για την ανάπτυξη των μυών

Αβγά- Η πρωτεΐνη αυγού θεωρείται ότι την υψηλότερη βιολογική αξία από όλα τα τρόφιμα.

Σολομός -Έχει 25 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 100 γραμμάρια και είναι γεμάτος με βιταμίνη D και λιπαρά οξέα.

Γιαούρτι- Οι πρωτεΐνες του γιαουρτιού παρέχουν αμινοξέα που χρειάζονται οι μύες για να επανέλθουν στο κανονικό, και οι υδατάνθρακες τους "γεμίζουν" ξανά με ενέργεια
ΠΗΓΗ