• ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

    Οι τροφές που χτίζουν γερούς, χωρίς λίπος, μύες




    Έρευνες του Πανεπιστημίου του Κονέκτικατ πάνω σε θέματα άσκησης και διατροφής, βρήκαν τι είναι αυτό που χρειάζεται ο κάθε μυς.

    Οκτώ τρόφιμα βρίσκονται στη λίστα με τα απαραίτητα:

    Καφές- Σου δίνει περισσότερη ενέργεια και θεωρείται χωνευτικό ρόφημα

    Ελαιόλαδο- Τα μονοακόρεστα λιπαρά στο ελαιόλαδο βοηθούν τους μυς να διατηρηθούν ακόμη και αν δεν γυμνάζεσαι τόσο συστηματικά.

    Νερό- Το 80% των μυών μας αποτελούνται από νερό

    Αμύγδαλα- Είναι μια πηγή ενέργειας αποτελούμενη από πρωτεΐνη. Μόλις 1/4 του φλιτζανιού αμύγδαλα περιέχει περίπου 8 γραμμάρια πρωτεΐνης -2 γραμμάρια περισσότερα από το αβγό

    Μπριζόλα- Είναι γεμάτη με βιταμίνη Β12, ψευδάργυρο και σίδηρο - τα οποία είναι σημαντικά για την ανάπτυξη των μυών

    Αβγά- Η πρωτεΐνη αυγού θεωρείται ότι την υψηλότερη βιολογική αξία από όλα τα τρόφιμα.

    Σολομός -Έχει 25 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 100 γραμμάρια και είναι γεμάτος με βιταμίνη D και λιπαρά οξέα.

    Γιαούρτι- Οι πρωτεΐνες του γιαουρτιού παρέχουν αμινοξέα που χρειάζονται οι μύες για να επανέλθουν στο κανονικό, και οι υδατάνθρακες τους "γεμίζουν" ξανά με ενέργεια
    ΠΗΓΗ 
    • ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ Blogger
    • ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ Facebook
    Item Reviewed: Οι τροφές που χτίζουν γερούς, χωρίς λίπος, μύες Rating: 5 Reviewed By: botanologika.gr
    Scroll to Top