• ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

    Χάρβαρντ :Οδηγός δημιουργίας υγιεινών γευμάτων.



    Ειδικοί διατροφολόγοι του Χάρβαρντ μας προτείνουν τις καλύτερες διατροφικές επιλογές για καλύτερη υγεία. Εξειδικευμένοι επιστήμονες διατροφής στην Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ προτείνουν έναν οδηγό δημιουργίας υγιεινών και ισορροπημένων γευμάτων – είτε αυτά είναι σερβιρισμένα σε πιάτο είτε συσκευασμένα σε πακέτο. 

    Οι ειδικοί συστήνουν: 
    -Το μεγαλύτερο μέρος του γεύματος να απαρτίζεται από λαχανικά και φρούτα. Οι πατάτες δεν υπολογίζονται ως λαχανικά λόγω των επιπτώσεών τους στο σάκχαρο του αίματος. 

    -Να προτιμάται ολικής αλέσεως κριθάρι, σιτάρι, σπόρους σίτου, κινόα, βρώμη, καστανό ρύζι, καθώς επίσης και τα τρόφιμα που παράγονται από αυτά, όπως τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως γιατί παρουσιάζουν πιο ήπια επίδραση στο σάκχαρο του αίματος και την ινσουλίνη, σε σύγκριση με το λευκό ψωμί και το άσπρο ρύζι 

    -Τα ψάρια, τα πουλερικά, τα όσπρια και οι ξηροί καρποί, αποτελούν υγιεινές και ευέλικτες πηγές πρωτεΐνης. 

    -Επιλέξτε υγιεινά φυτικά έλαια όπως ελαιόλαδο, ηλιέλαιο, καλαμποκέλαιο, καθώς επίσης και έλαια από κανόλα, σόγια και φιστίκι. Οι ειδικοί δεν καθορίζουν το ανώτατο όριο για το ποσοστό των θερμίδων που οι άνθρωποι πρέπει να παίρνουν κάθε μέρα από τις υγιεινές πηγές λίπους, γιατί αν μη τι άλλο αποτελούν την βασική τροφή των κυττάρων του οργανισμού. 

    -Παραλείψτε τα ζαχαρούχα ποτά, περιορίστε το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα σε μία με δύο μερίδες την ημέρα, περιορίστε επίσης τους συσκευασμένους χυμούς σε ένα μικρό ποτήρι ανά ημέρα, καθώς είναι μια σημαντική πηγή θερμίδων και με μικρή ή καθόλου θρεπτική αξία, αντικαταστήστε τους με φυσικούς χυμούς, που είναι μία πλούσια πηγή βιταμινών. 

    -Το είδος των υδατανθράκων είναι πιο σημαντικό από την ποσότητά τους στην διατροφή. Αυτό συμβαίνει διότι μερικές πηγές υδατανθράκων , όπως λαχανικά (εκτός από πατάτες), φρούτα, σπόροι ολικής αλέσεως και όσπρια , είναι περισσότερο υγιεινές από άλλες. 

    -Τέλος, η άσκηση είναι μία βασική καθημερινή συνήθεια η οποία δεν πρέπει να παραλείπετε ή να αποφεύγετε. Τα ωφέλει της άσκησης είναι πολλά και σημαντικά σε πολλούς τομείς της ζωής μας, καθώς βοηθούν το σώμα να διατηρήσει καλύτερα τα κιλά του σε φυσιολογικά επίπεδα, βοηθά στη καλή λειτουργία των εσωτερικών οργάνων, όπως τη καρδιά, αλλά και τις εσωτερικές διεργασίες, όπως είναι αυτή τη πέψης. Επίσης βοηθά στην καλύτερη συγκέντρωση, αλλά και τη μνήμη.

    πηγή
    • ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ Blogger
    • ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ Facebook
    Item Reviewed: Χάρβαρντ :Οδηγός δημιουργίας υγιεινών γευμάτων. Rating: 5 Reviewed By: botanologika.gr
    Scroll to Top